مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-16سياسي

امید آفرینی در جامعه، اصلی ترین نقش رسانه در شرایط کرونا است


جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار نقش رسانه ها در شرایط کرونایی را امید آفرینی در جامعه عنوان کرد و گفت: روحیه بخشی به مردم با رویکرد کاهش استرس باید مورد توجه رسانه ها قرار گیرد.

- ایسنا/گیلان جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار نقش رسانه ها در شرایط کرونایی را امید آفرینی در جامعه عنوان کرد و گفت: روحیه بخشی به مردم با رویکرد کاهش استرس باید مورد توجه رسانه ها قرار گیرد.

حسن حبیبی امروز در بازدید از خبرگزاری ایسنا در گیلان که با حضور مهدی پارسا رییس سازمان بسیج رسانه استان صورت گرفت، با اشاره به فعالیت های ستودنی این رسانه در حوزه آگاهی بخش و اطلاع رسانی در حوزه های مختلف به افراد جامعه بویژه کرونا اظهار کرد: رسانه ها نقش موثری برای کاهش اضطراب مردم در بحران کرونا ایفا کردند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها در جهت دهی افکار عمومی جامعه نقش مهم و غیرقابل انکاری دارند و می توانند با آگاهی بخشی درست و صحیح به مردم در عرصه های مختلف کمک کنند.

حبیبی نقش رسانه ها در شرایط کرونایی را امید آفرینی در جامعه عنوان کرد و گفت: روحیه بخشی به مردم با رویکرد کاهش استرس باید مورد توجه رسانه ها قرار گیرد.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار با بیان اینکه خدامحوری و انصاف در کار از ویژگی های بارز اصحاب رسانه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید آفرینی در جامعه، اصلی ترین نقش رسانه در شرایط کرونا است

امید آفرینی در جامعه، اصلی ترین نقش رسانه در شرایط کرونا است